Doe de rijstpap in een mengkom. Doe er de eitjes bij samen met het vanille extract. Dit roer je tot een ietwat gladde massa. Door de rijstpap, zal je natuurlijk altijd de stukjes van de rijst hebben. Vervolgens doe je er de suiker en vanillesuiker bij. Meng opnieuw goed. Als laatste doe je er de zelfrijzende bloem en vanille puddingpoeder bij. Meng nog even goed. Verwarm dan je wafelijzer, schep wat van het deeg in het ijzer. Bak de wafels mooi goudbruin.
Ik vind ze het lekkerste om ze meteen te serveren als ze nog warm/lauw zijn.
Serveer ze met wat suiker, slagroom of wat kriekjes (uit bokaaltje - warm gemaakt met 1 zakje vanillesuiker & gebonden met wat vanille puddingpoeder)